Specialioji pedagogė – logopedė

Specialioji pedagogė – logopedė Renata Gerasim

El. paštas  Renata.Gerasim@boskogimnazija.vilniausr.lm.lt, specialiosios pedagogės – logopedės kabinetas (I korpusas, III aukštas)

Specialiosios pedagogės funkcijos ir veikla gimnazijoje:

  • teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniui ar mokinių grupei, atsižvelgdama į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
  • bendrauja ir bendradarbiauja su specialiųjų poreikių turinčiais ugdytiniais ir mokiniais, mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), Vilniaus rajono PPT, švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas, pritaikyti ir individualizuoti Bendrąsias programas.
  • dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos darbe;
  • atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, jų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygio ir jų atitikimo bendrojo ugdymo programoms bei specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymą, pažangos įvertinimą;
  • rengia ir naudoja pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių turinčių ugdytinių sutrikimams lavinti;
  • atsako už korektišką gautų duomenų panaudojimą, turimos informacijos konfidencialumą, savo darbo kokybę bei specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių saugumą savo darbo metu.

 Logopedės veikla gimnazijoje:

  • įvertina mokinių raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos, kalbėjimo ar specifinių mokymosi sutrikimų;
  • šalina specialiųjų poreikių turinčių mokinių kalbėjimo ir kalbos sutrikimus, sistemingai kaupia faktus ir taiko juos praktinėje veikloje;
  • rengia ir naudoja pagalbos teikimo procese mokymo priemones, skirtas kalbėjimo ir kalbos sutrikimams lavinti ir šalinti;
  • konsultuoja mokytojus, ugdytinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese pagalbos ugdytiniams teikimo klausimais;
  • šviečia gimnazijos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimas;
  • dalyvauja gimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
  • atsako už korektišką gautų duomenų panaudojimą, turimos informacijos konfidencialumą, savo darbo kokybę bei specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių saugumą savo darbo metu.

Darbo laikas:

Informuojame, kad šiuo metu darbuotoja Renata Gierasim nedirba, nes yra vaiko priežiūros atostogose. Darbo grafikas laikinai nesudaromas.

Informacija atnaujinta 2025-04-01