2025-04-24

Integruota biologijos ir anglų kalbos pamoka

Balandžio 17 d. 8 klasės mokiniai dalyvavo integruotoje biologijos ir anglų kalbos pamokoje pagal projektą „Lietuvos paukščių įvairovė“, kuri vyko Vilniaus universiteto Zoologijos muziejuje. Pamoką organizavo biologijos mokytoja Eleonora Makovska ir anglų kalbos mokytoja Renata Krasovska.

Šiuolaikinis pasaulis kupinas technologijų ir miesto šurmulio, todėl kontaktas su gamta tampa vis retesnis. Vaikų vystymuisi nepaprastai svarbu pažinti []

2025-04-16

Edukacinės dirbtuvės„Velykų spalvos“

Per Velykų užsiėmimus 1 ir 2 klasių mokiniai dalyvavo edukaciniuose dirbtuvėse „Velykų spalvos“, kurios vyko Vladislovo Sirokomlės muziejuje, Bareikiškėse. Užsiėmimų metu mokiniai mokėsi marginti kiaušinius karštu vašku. Dirbtuvės buvo ne tik proga kūrybiškai pramogauti, bet ir galimybė susipažinti su Velykų tradicijomis bei jas puoselėti. []

2025-04-16

IVG klasės mokiniai lankėsi Vilniaus kolegijos Dizaino fakultete

Balandžio 16 d. IVG klasės mokiniai dalyvavo profesinio veiklinimo vizite Vilniaus kolegijos Dizaino fakultete. Vizito metu mokiniai susipažino su siūlomomis studijų programomis – grafiniu, interjero ir multimedijos dizainu. Jaunuoliai turėjo galimybę pabendrauti su dėstytojais, iš arčiau susipažinti su kūrybine aplinka bei pamatyti, kaip atrodo studijos, kuriose vyksta paskaitos. Tai buvo vertinga patirtis, padėjusi geriau suprasti []

2025-04-10

GAVĖNIOS REKOLEKCIJOS

Balandžio 8 ir 9 dienomis gimnazijoje vyko Gavėnios rekolekcijos – ypatingas dvasinės refleksijos ir pasiruošimo artėjančioms Velykoms laikas.

Mokiniai, tiek jaunieji, tiek vyresnioji jaunimo dalis, susidomėję dalyvavo susitikimuose, kuriuose turėjo galimybę išklausyti prasmingų ir jaudinančių kunigo Miroslavo Domanskio pamokslų. Jo kupini išminties žodžiai skatino apmąstyti gyvenimo prasmę, krikščioniškas vertybes ir Gavėnios laikotarpio reikšmę.

Vienas iš []

2025-04-10

Trakai – karaimų sostinė

Aštuntos klasės mokiniai lankėsi Trakuose – karaimų sostinėje. Ekskursijos metu jie turėjo atlikti įvairias gido parengtas užduotis, kurios padėjo geriau pažinti šios unikalios tautinės mažumos istoriją, kultūrą ir tradicijas. Atsakymų reikėjo ieškoti vietoje, Trakuose, atidžiai skaitant informaciją ir stebint aplinką.

[]