2024-03-17

METODINĖ-PRAKTINĖ MOKYTOJŲ KONFERENCIJA „PAMOKA ŠIANDIENOS MOKYKLOJE“ 

Vasario 21 d. mūsų gimnazijos mokytojai susirinko pasidalinti savo patirtimi į konferenciją „Pamoka šiandienos mokykloje“. Ypač daug dėmesio buvo skirta skaitmeninių įrankių naudojimo ugdymo procese pristatymams.

Sveikinimo žodį tarė gimnazijos direktorius Zbignev Čech, kuris pabrėžė, kad šiandieninė ir ateities mokykla neįsivaizduojama be technologijų ir skaitmeninio turinio. Po to mūsų viešnia Irina Mickevič, Vilniaus r. savivaldybės priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojų mokomąja lenkų ir rusų kalba metodinės grupės pirmininkė, pristatinėdama pranešimą „Mokytojo skaitmeniniai įrankiai“ demonstravo, kokių galimybių suteikia išmaniosios ugdymo priemonės.

Informacinių technologijų mokytoja Ana Ancevič priminė ir pamokė mokytojus, kaip naudotis interaktyvia lenta, o lietuvių kalbos ir literatūros vyresn. mokytoja bei informacinių technologijų vyresn. mokytoja Agnieška Simaškienė kalbėjo apie dirbtinio intelekto panaudojimą pamokoje ir kasdieniniame gyvenime. Ji tvirtino, kad DI reikia pritaikyti, o ne bijoti juo naudotis.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Joanna Bickevič kalbėdama apie ugdymo(si) kompetencijas pateikė mokytojams metodinę medžiagą ir konsultavo pedagogus, kaip taisyklingai formuluoti pamokos uždavinį. Taip pat ji pristatė darnaus vystymosi programą naudadomasi knygos kūrimo skaitmeniniu įrankiu Book creator. Sakė, kad tarpdalykinės šios programos temos yra pateiktos bendrosiose programose.

Savo įžvalgomis ir patirtimi pasidalino ir mūsų vyresn. spec. pedagogė bei vyresn. logopedė Renata Gerasim, kuri pristatė pranešimą „Darbas su mokiniu, turinčiu disleksiją“. Ji aiškino, kaip padėti mokiniui, turinčiam skaitymo sutrikimų. Priešmokyklinio ugdymo vyresn. mokytoja Lilija Maslovska kalbėjo apie metodus (pasakojimas, improvizacijos, stalo žaidimai ir kt.) ir inovacijas, taikomas mokantis lietuvių kalbos ankstyvojoje vaikystėje. Tikybos mokytoja Edyta Skwierczynska paaiškino, kokie dvasiniai pavojai tyko žmogų kasdieniniame gyvenime ir kaip jie veikia žmogaus sielą.

Po trumpos pertraukėlės mokytojus į integracinių šokių praktinį užsiėmimą pakvietė ikimokyklinio ugdymo vyresn. mokytoja Ana Tomaševič, kuri pamokė pedagogus tam tikrų šokių žingsnių.

Po turiningo ir prasmingo pasidalijimo patirtimi kūrybinėse dirbtuvėse visus dalyvius į konferencijos baigiamąją dalį – refleksiją ir uždarymą – pakvietė technologijų mokytoja metodininkė Danuta Zavalska, kuri vaišindama dirbtuvių „Pavasario spalvos ir skoniai“ metu iškeptu pyragu rodė, kaip iš mielinės tešlos padaryti rožytes. Diskutuodami mokytojai sutiko, kad aktualūs visų dalyvių pranešimai suteikė naujų patirčių, įspūdžių, prasmingų bendravimo ir bendradarbiavimo akimirkų.